!-- Google tag (gtag.js) --> Micahs - 14 år och gravid till Mamma till Kelly -

Sista Chansen att ställa frågor i frågestunden!

Postat 2017-08-05 kl 17:17:29
(Klicka på bilden över för att komma till frågestunden)
Hej bloggen!
Kommer ha hela lördagen idag och sitta vid datorn, ska först göra ett inlägg till bloggen som inte har med frågestunden att göra, sen ska jag börja svara på frågorna i frågestunden och innan jag publicerar svaren så kommer jag titta ifall det kommit in nya frågor så NU ÄR DET ABSOLUT SISTA CHANSEN ATT STÄLLA FRÅGOR!
Sedan tror jag att jag gör en videoblogg idag eventuellt en live-chatt, men det är osäkert, det lutar mer åt videoblogg för det är något jag sett att ni har önskat :) 
Skulle livechatt vara något som ni skulle vilja att jag hade?
 
Så.. Gå in HÄR och ställ era frågor!


Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar