!-- Google tag (gtag.js) --> Micahs - 14 år och gravid till Mamma till Kelly -

Underbart fina sommarbilder med Kelly och hästarna från Sollentuna Ridklubb 2017! Opublicerade HD bilder

Postat 2018-08-03 kl 00:21:07


Hej bloggen!

Snart är sommarlovet slut och Kelly kommer komma tillbaka till skolan igen!

Ja sommaren går verkligen fort men sommarbilder varar!


Kelly är likt andra småflickor i hennes ålder, helt hästtokig!

Jag tycker det är rätt kul att hon är det efter som jag också var det när jag var mindre och jag gick på ridskola i många år!

Kelly har provat på att rida flera gånger med mig och hon tycker det är väldigt roligt! 

Hon skulle själv vilja gå i ridskola så jag hoppas att hon kommer få det snart eftersom det är någonting som hon verkligen önskar och som är en väldigt bra sysselsättning.


Här kommer lite underbart fina bilder på när jag och Kelly besökte Sollentuna Ridklubb förra året för att titta på hästar!

Väldigt somrigt! 😃


Här kommer en stor sommar Bildbomb av bilder jag inte publicerat förut!
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Kramar från oss! ❤️
(null)



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar