!-- Google tag (gtag.js) --> Micahs - 14 år och gravid till Mamma till Kelly -

Så fort jag bloggar...

Postat 2020-08-22 kl 09:49:19
...hamnar jag snabbt på topplistan av mest besökta, klättrar alltid snabbt upp igen, så tack alla läsare att ni fortfarande är så trogna till denna blogg!

Men en fråga bara..
Hur hittar ni hit igen efter jag postat ett inlägg? 
Är det blogglovin, automatiskt mail, Facebook, Twitter, tips av kompis, vad är era sätt?


Ännu en gång tack så mycket, uppskattar er lojalitet ❤ Det är roligt att vara tillbaks och blogga igen!




Anonym
Postat 2020-08-22 kl 10:26:06

Så kul att du börjat blogga igen ^^ vi är vänner på Facebook så ser att du lagt upp något via där ☺️🌷

Svar: Kul att du tycker det 😍ja jag har en del vänner där.. närmare 5000 så du hade tur ifall vi inte träffats irl för nuförtiden accepterar jag ingen jag inte känner och jag har över 300 obesvarade förfrågningar, så om du inte känner mig och raderar mig är det svårt, eller närmare omöjligt att jag accepterar dig igen, undantag om vi kanske har över 100 gemensamma vänner och dom gemensamma är folk jag känner på riktigt.

Brukar hänvisa okända till sidan https://Facebook.com/micahsse för att jag uppdaterar den med exakt samma material som min vanliga fb och att jag faktiskt svarar på messenger där på folk jag inte pratat med förut, funderat på att skaffa en privat fb, asså riktigt privat med bara folk jag känner för dom jag accepterat som är okända, accepterade jag för flera år sedan. Men min nuvarande Facebook har jag lagt upp så mycket på och jobbat hårt med och sedan taggat allt till min fb sida som jag länka längre upp så jag har redan arbetat tillräckligt hårt med fb. 😃 Kommer börja mer arbete här, där mitt intresse finns!

Men ja mina facebook sidor uppdaterar jag alltid med dom nya inläggen från bloggen! 🥰

kramar
Mikaela aka Micah

Anonym
Postat 2020-08-22 kl 11:12:44

Antagligen för att folk inte bloggar på blogg.se längre och de enda större bloggarna här uppdaterar ungefär lika ofta

Svar: okey var det där en diss eller fattar inte poängen haha? för det är ändå tusentals (!)extra läsare varje gång jag uppdaterar så jag skulle vilja se att din blogg hamnar där efter ett-två inlägg anonym, jag är iallafall chockerad att det kommer tusentals läsare extra när jag uppdaterar, eller är du sååå speciell att du inte anser det mycket? då behöver du komma ner till jorden lite, du är ju uppe bland skyarna, eller driver du expressen.se och blivit blind av stora statistik siffror? Det är en liten möjlighet att det är så, så jag kan bara anta att du själv är avundsjuk för att du är svår att uppmärksamma😄 jo blogg.se tog tillbaka väldigt många bloggare som blev stora och erbjöd dom kontrakt för att komma tillbaka så många stora bloggar finns på blogg.se, bland annat fick jag ett sånt kontrakt för några år sedan. men jag önskar dig lycka till i ditt eget liv och hoppas att du kan komma över avundsjukan! Det är ju psykiskt påfrestande att vara det och det kan underlätta väldigt mycket!

Jag är van med att folk blir avundsjuka på mig så jag kanske sätter på mig en för tuff fasad när jag får såna här kommentarer, för jag vet hur avundsjuka slutar när det är som värst, så det är bäst att komma över det på en gång.
Mikaela aka Micah

Anonym
Postat 2020-08-22 kl 12:23:46

Bloglovin

Svar: Ja det kan jag förstå när man tittar att mina prenumeranter är 5,2 tusen och dom flesta får mail från bloglovin 😃 tack för svar!🥰❤
Mikaela aka Micah

Anonym
Postat 2020-08-22 kl 19:06:13

Jag har bara kollat in bloggen då och då för att se om du uppdaterat :) Kul att du är tillbaka!

Anonym
Postat 2020-08-22 kl 19:06:14

Jag har bara kollat in bloggen då och då för att se om du uppdaterat :) Kul att du är tillbaka!

Svar: tack! :)
Mikaela aka Micah

Anonym
Postat 2020-08-25 kl 13:10:26

Oj väldigt märkligt svar till anyno som bara sa att det faktiskt inte är mycket trafik generellt på blogg.se längre. Ingen påstår att du inte har brsökare, men du börjar reljera om väligt konstiga orelevanta saker mot denne som person? Det är liksom inte acundsjuka när man påpekar ren fakta 😅

...
Postat 2020-08-25 kl 14:07:18

Test :)

Elvira
Postat 2020-08-25 kl 14:07:52

Vad säger du om att din snubbe åkt fast för tveksamma aktiviteter och du var närvarande?

Anonym
Postat 2020-08-25 kl 20:19:16

Varför är du skriven på en adress och din kille på en annan... där också du är skriven?

Anonym
Postat 2020-08-26 kl 09:14:25

Elvira: Ojdå. Tur att de inte har boendet om Kelly...

Elvira
Postat 2020-08-26 kl 13:34:45

Anonym: Verkligen, så mycket skit som hennes snubbe stoppar i sig... Gissar att det är därför de är tillsammans

Anonym
Postat 2020-08-26 kl 16:29:38

Elvira: Hon skrev för ett tag sedan att de försöker få ett gemensamt barn. Det är bara att hoppas att soc gör sitt jobb och placerar det barnet i ett bra familjehem i så fall.

Anonym
Postat 2020-08-26 kl 21:02:36
Blogg: http://https://antram.se

Jag gillar verkligen din blogg.

Anonym
Postat 2020-08-27 kl 11:57:38

Det var inte en dryg kommentar. Jag sa bara det konkreta och det som stämmer. Om du vill utöka sin plattform så behöv du en bättre plattform.

Anonym
Postat 2020-08-28 kl 19:19:37

Hej! Har du planer på att fixa till bloggdesignen? Uppdatera sidan lite?

Anonym
Postat 2020-08-29 kl 22:55:49

Varför blev du så arg på anonym? Personen skrev inte ens något taskigt men du tog väldigt illa upp?

Anonym
Postat 2020-08-29 kl 23:04:26

När kommer beslutet om du får vårdnad av Kelly eller inte?

Anonym
Postat 2020-08-29 kl 23:04:27

När kommer beslutet om du får vårdnad av Kelly eller inte?

Nira Shalom
Postat 2020-09-02 kl 23:19:53

Hej, jag är Nira Efter att ha varit i förhållande med Anderson i flera år slog han upp med mig, jag gjorde allt för att få honom tillbaka men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av min kärlek till honom, Jag bad honom med allt, jag gav löften men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre skulle kontakta en trollformell som skulle kunna hjälpa mig att trolla för att få tillbaka honom men jag är den typen som aldrig trodde på trollformel, jag hade inget annat val än att prova det, jag mailade trollformulären, och han sa att det inte var något problem att allt kommer att vara okej före tre dagar, att mitt ex kommer att återvända till mig innan tre dagar, han kastade trollformeln och överraskande den andra dagen var klockan 16.00. Mitt ex ringde mig, jag blev så förvånad, jag svarade på samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom, det var så vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att alla jag känner som har ett relationsproblem, jag skulle vara till hjälp för en sådan person genom att hänvisa honom eller henne till den enda riktiga och kraftfulla trollformeln som hjälpte mig med mitt eget problem. e-post: [email protected] du kan skicka e-post till honom om du behöver hans hjälp i ditt förhållande eller något annat ärende.
1) Love Spells
2) Förlorade kärleksformer
3) Skilsmässor
4) Äktenskapstavlar
5) Bindande stavning.
6) Breakup Spells
7) Förvisa en tidigare älskare
8.) Du vill bli befordrad på ditt kontor
9) vill tillfredsställa din älskare
10) bot för någon av de sjukdomar som du lider av
Kontakta den här stora mannen om du har några problem för en hållbar lösning
via [email protected] Whatsapp +2348136951551 Viber +2348136951551

Anonym
Postat 2020-09-03 kl 21:36:42

⬆️ Åh den berömda stavningskastaren 😂😂😂 Sure Baba Wale! Vi ringer dig!!!!

Anonym
Postat 2020-09-03 kl 21:36:43

⬆️ Åh den berömda stavningskastaren 😂😂😂 Sure Baba Wale! Vi ringer dig!!!!

Anonym
Postat 2020-09-05 kl 02:19:44

Folk kollar in då o då på sorliga människor som dig för att se om ni uppdaterat något mer pinsamt precis som du gjort (inlägget om Kevin), satt o skämdes sönder när jag läste inlägget för du är så extremt pinsam så jag tycker synd om dig haha, har inte kommenterat på någon blogg på ca 5 år men wow ditt inlägg om Kevin fick mig verkligen att skämmas åt dig, hela inlägget du skrev om handlade i princip om dig själv? Diagnoser, inget jobb/normal inkomst osv, och att DU om någon ska kommentera någons utseende haha alltså okej jag tycker inte Kevin är speciellt snygg men Du om någon som ser ut som en uppblåst gris ska inte yttra dig så mycket, var du hög när du skrev inlägget? Gå och lägg dig för fan folk kommer bara in här för o garva åt dina efterblivna inlägg du lägger upp då och då. Gå o sätt dig o pyssla eller vad du nu sysselsätter dig med om dagarna eftersom du inte har ett jobb, eller det bästa vore väl om du började träna lite och skippa alla kolhydrater ett tag haha

Pöppish
Postat 2020-09-06 kl 11:24:46

Anonym 3.19. Jag förstår inte ens vad man försöker åstadkomma med såna hör kommentarer. Mikaela har säkert skna problem, något om förmodligen sjäöv också är högst medveten om. Vi vill väl alla att livet ska ordna sig så bra son möjligt för såväl Mikaela som flickan. En sån kommentarer gör ibget annat än sårar och försvårar.

Pöppish
Postat 2020-09-06 kl 11:24:47

Anonym 3.19. Jag förstår inte ens vad man försöker åstadkomma med såna hör kommentarer. Mikaela har säkert skna problem, något om förmodligen sjäöv också är högst medveten om. Vi vill väl alla att livet ska ordna sig så bra son möjligt för såväl Mikaela som flickan. En sån kommentarer gör ibget annat än sårar och försvårar.

Anonym
Postat 2020-09-09 kl 22:09:34

KEVIN OM DU LÄSER DETTA så vill jag bara säga att vi är sååå många som står på din sida! Hoppas du skiter i inlägg micah lägger upp för vi vet alla hur mycket hon ljuger och hur trasig i hjärnan hon är. Vi vet att du är den bästa föräldern man kan ha, att du ger och gett Kelly den bästa uppväxt man kan ha. Hoppas verkligen du är medveten om att vi aldrig skulle stå på micahs sida. Du vet precis som oss att hon inte är en bra mamma och aldrig kommer få vårdnaden tillbaks. Du har uppfostrat Kelly så otroligt bra och gett hela ditt liv åt henne. Micahs desperata försök till att få folk att tro annat är bara skrattretande och det är absolut ingen som tror henne. Vi är så extremt tacksamma över att Kelly har det så bra och det är pågrund av dig, du gav upp precis allt för din dotter och kolla hur det gått, resulterat i en så väluppfostrad och perfekt tjej. Hade det istället varit micah som hade vårdnaden så hade Kelly haft flertal diagnoser vid detta tillfälle pågrund av hennes vidriga mamma. Du är bäst Kevin, glöm inte att vi är SÅ många som står på din sida, micah är en så otroligt skadad o vidrig människa, vi är väl medvetna om vilken mytoman hon är, som gör allt i sin makt för att försöka svartmåla dig och kellys liv. Vi är glada att du är så mogen att du aldrig hade velat skada Kelly på samma sätt som hon gör genom att lägga upp inlägg som dessa som senare i livet kommer påverka Kelly. Trots alla lögner och påhopp så står du på dig och har inte känt ett behov av att försvara dig offentligt, och endast en bra förälder tänker som dig. Och micah om du läser detta: du är en så otroligt obehaglig, äcklig människa. Jag hoppas du aldrig mer kommer få barn för inget barn i världen förtjänar att ha en människa som dig som mamma. Och skulle du få ett barn igen så kommer det inte dröja länge innan du förlorar vårdnaden. Dessutom hoppas jag du tänker ett steg längre när det kommer till graviditet pågrund av din extrema övervikt så är det själviskt och korkat att vela ta en så stor risk där barnet kan ta skada/missfall. Ta tag i ditt vidriga liv och håll dig borta från barn, speciellt Kelly. Du kommer aldrig få tillbaks henne och så ska det förbli, du ska inte få förstöra Kelly mer än du redan gjort. Du ljuger om att hon ska ha blivit misshandlad och det är en så grov anklagelse så jag hoppas du får konsekvenser av det. Du om någon har och misshandlar henne fortfarande PSYKISKT. Du får bara henne att må dåligt. Fortsätt sitt i din lilla äckliga lägenhet med din 30 år äldre gubbe spm du sitter o pundar med

Anonym
Postat 2020-09-12 kl 10:27:22

Jag tittar in hit eftersom du är ett vandrande spektakel. Sjukare människa får man leta efter, att de inte låser in dej är för mej en stor fråga. Den enda du bryr dej om är dej själv, Kelly skiter du i för du hänger ju ut denna flicka till begynnelsen. Jag som själv är mamma kan inte förstå hur du kan göra något så grymt mot ditt egna barn, som dessutom är så pass stor att hon kan hitta detta på nätet. Jag har bara ensak att säga till dej, och det är :SKÄMS PÅ DEJ!!!

Anonym
Postat 2020-09-15 kl 23:05:12

10 år har gått och du är fortfarande lika opassande som förälder. Stackars Kelly.

Beatrice
Postat 2020-09-16 kl 12:52:53
Blogg: http://www.stadgiganten.se/

Det var ett tag sedan du bloggade sist tycker jag.
Är allt bra?

Anonym
Postat 2020-09-19 kl 08:45:25

Vad hände med det fortsatta bloggandet? Tycker mig se denna trend mer och mer. Folk som tar tag i en avsomnad blogg fyllda med motivation. Ett par inlägg och sen blir det tyst som i graven igen.

Anonym
Postat 2020-09-19 kl 12:22:38

Kom igen folk, orosanmälan/soc polis ang grovt förtal. Att skriva ur så grova lögner om att K ska ha misshandlat och även gör, att Kelly ständigt är rädd för att bli misshandlad osv, detta ska micah få konsekvenser för. I 10 år har läsare och bekanta till henne bett om att detta måste upphöra med inläggen där hon ljuger o svartmålar dels hans uppfostran och även dessa sjuka lögner om att hon blir misshandlad av sin far. Då jag även har en egen dotter kan jag inte längre bara se på. Detta ska upp i domstol, det räcker nu

Anonym
Postat 2020-10-01 kl 19:53:06

Över en månad senare...

Anonym
Postat 2020-10-03 kl 06:23:03

Som vanligt... alltid sägs att ska blogga varje dagar men gör aldrig utan väntar en månaden eller två månaden. Sen ger sina dåligt ursäkta för det. Men snälla var seriöst nu och om du är intresserad av blogg så gör det att börja skriva något. Det finns mycket annat att du kan pratar om i blogg också. Vi vill lyssna på dig för det behöver du. Vi vill din väl för du ska mår bra att vi finns här för dig att lyssna på din mående. Det behöver du...

Anonym
Postat 2020-10-04 kl 18:42:53

När ska du uppdatera då?

Anonym
Postat 2020-10-18 kl 10:12:57

Fyra dagar tills det är två månader sedan du blogga... vill du eller inte? Det är inget som du måste gör. Det är okej att stänga ner också. Det är vad du avgöra... vi blir förvirrar

Anonym
Postat 2020-10-18 kl 10:12:58

Fyra dagar tills det är två månader sedan du blogga... vill du eller inte? Det är inget som du måste gör. Det är okej att stänga ner också. Det är vad du avgöra... vi blir förvirrar

Anonym
Postat 2020-10-20 kl 19:15:04

Varför är din kille skriven hos din mamma??

?????
Postat 2020-11-02 kl 13:48:53

?????

Anonym
Postat 2020-11-10 kl 11:37:13

Hon törs bara blogga o ha sin dryga attityd mot såväl de som kommenterar och i sina inlägg - när hon har opiater o andra droger i kroppen. Så fort hon inte har tillgång till droger längre o blir sitt vanliga "jag" så ligger hon där med ångesten över vad hon skrivit. Patetiskt. Såg en dokumentär nyligen på Expressen, som handlade om just att outa sina barn/familj på sociala medier om hur det påverkar barnen. Även om hon så skulle radera bloggen en dag, så finns allt kvar på nätet, räcker med att googla. Om någon har länken till denna dokumentär- posta den här. Men med sin outvecklade hjärna tror jag inte hon hade förstått endå. Micah, du är patetisk, och jag önskar ingen i världen att ha en mamma som dig. Tur nog har hon sin pappa som uppfostrat henne till den underbara tjej hon är idag, vilket du aldrig lyckats med. Kanske dags att lägga ner drogerna.

Anonym
Postat 2020-11-10 kl 11:37:14

Hon törs bara blogga o ha sin dryga attityd mot såväl de som kommenterar och i sina inlägg - när hon har opiater o andra droger i kroppen. Så fort hon inte har tillgång till droger längre o blir sitt vanliga "jag" så ligger hon där med ångesten över vad hon skrivit. Patetiskt. Såg en dokumentär nyligen på Expressen, som handlade om just att outa sina barn/familj på sociala medier om hur det påverkar barnen. Även om hon så skulle radera bloggen en dag, så finns allt kvar på nätet, räcker med att googla. Om någon har länken till denna dokumentär- posta den här. Men med sin outvecklade hjärna tror jag inte hon hade förstått endå. Micah, du är patetisk, och jag önskar ingen i världen att ha en mamma som dig. Tur nog har hon sin pappa som uppfostrat henne till den underbara tjej hon är idag, vilket du aldrig lyckats med. Kanske dags att lägga ner drogerna.

Anonym
Postat 2020-11-18 kl 18:10:44

Om fyra dagar är det tre månader... jadå?🤔

Anonym
Postat 2020-12-05 kl 23:40:43

???? Inte än? Har du ångra dig?

Anonym
Postat 2020-12-06 kl 21:08:41

Så fort du bloggar... Så slutar du igen.

Anonym
Postat 2020-12-19 kl 08:07:01

Snart är jul? Men när tänker du att blogga igen?

Anonym
Postat 2020-12-19 kl 08:07:02

Snart är jul? Men när tänker du att blogga igen?

Anonym
Postat 2021-01-13 kl 17:35:40

2021 år nu är det och händer inget?

Anonym
Postat 2021-01-13 kl 17:35:42

2021 år nu är det och händer inget?

Anonym
Postat 2021-01-22 kl 20:48:48

Ni som tjatar om varför hon inte bloggar, för att hon efter senaste inläggen ställt till det för sig själv, dels pga förtal, så hon vågat helt enkelt inte då hon tror chansen är större att få vårdnaden om Kelly om hon fortsätter med sina pinsamma inlägg med lögner om sin dotter osv. Men guess what micah, du kommer aldrig få vårdnaden endå. Kelly har det bäst där hon är och med den hon blivit uppfostrad av, Kevin om du läser detta, vi är alla på din sida och är väl medvetna om vilken fantastisk får du alltid varit och fortsätter vara till Kelly.

Anonym
Postat 2021-01-22 kl 20:48:51

Ni som tjatar om varför hon inte bloggar, för att hon efter senaste inläggen ställt till det för sig själv, dels pga förtal, så hon vågat helt enkelt inte då hon tror chansen är större att få vårdnaden om Kelly om hon fortsätter med sina pinsamma inlägg med lögner om sin dotter osv. Men guess what micah, du kommer aldrig få vårdnaden endå. Kelly har det bäst där hon är och med den hon blivit uppfostrad av, Kevin om du läser detta, vi är alla på din sida och är väl medvetna om vilken fantastisk får du alltid varit och fortsätter vara till Kelly.

Anonym
Postat 2021-01-22 kl 20:49:42

Ni som tjatar om varför hon inte bloggar, för att hon efter senaste inläggen ställt till det för sig själv, dels pga förtal, så hon vågat helt enkelt inte då hon tror chansen är större att få vårdnaden om Kelly om hon fortsätter med sina pinsamma inlägg med lögner om sin dotter osv. Men guess what micah, du kommer aldrig få vårdnaden endå. Kelly har det bäst där hon är och med den hon blivit uppfostrad av, Kevin om du läser detta, vi är alla på din sida och är väl medvetna om vilken fantastisk får du alltid varit och fortsätter vara till Kelly.

Anonym
Postat 2021-01-22 kl 20:50:47

Ni som tjatar om varför hon inte bloggar, för att hon efter senaste inläggen ställt till det för sig själv, dels pga förtal, så hon vågat helt enkelt inte då hon tror chansen är större att få vårdnaden om Kelly om hon fortsätter med sina pinsamma inlägg med lögner om sin dotter osv. Men guess what micah, du kommer aldrig få vårdnaden endå. Kelly har det bäst där hon är och med den hon blivit uppfostrad av, Kevin om du läser detta, vi är alla på din sida och är väl medvetna om vilken fantastisk får du alltid varit och fortsätter vara till Kelly.

Anonym
Postat 2021-01-22 kl 20:50:49

Ni som tjatar om varför hon inte bloggar, för att hon efter senaste inläggen ställt till det för sig själv, dels pga förtal, så hon vågat helt enkelt inte då hon tror chansen är större att få vårdnaden om Kelly om hon fortsätter med sina pinsamma inlägg med lögner om sin dotter osv. Men guess what micah, du kommer aldrig få vårdnaden endå. Kelly har det bäst där hon är och med den hon blivit uppfostrad av, Kevin om du läser detta, vi är alla på din sida och är väl medvetna om vilken fantastisk får du alltid varit och fortsätter vara till Kelly.

Anonym
Postat 2021-01-22 kl 20:50:50

Ni som tjatar om varför hon inte bloggar, för att hon efter senaste inläggen ställt till det för sig själv, dels pga förtal, så hon vågat helt enkelt inte då hon tror chansen är större att få vårdnaden om Kelly om hon fortsätter med sina pinsamma inlägg med lögner om sin dotter osv. Men guess what micah, du kommer aldrig få vårdnaden endå. Kelly har det bäst där hon är och med den hon blivit uppfostrad av, Kevin om du läser detta, vi är alla på din sida och är väl medvetna om vilken fantastisk får du alltid varit och fortsätter vara till Kelly.

Anonym
Postat 2021-01-22 kl 20:50:52

Ni som tjatar om varför hon inte bloggar, för att hon efter senaste inläggen ställt till det för sig själv, dels pga förtal, så hon vågat helt enkelt inte då hon tror chansen är större att få vårdnaden om Kelly om hon fortsätter med sina pinsamma inlägg med lögner om sin dotter osv. Men guess what micah, du kommer aldrig få vårdnaden endå. Kelly har det bäst där hon är och med den hon blivit uppfostrad av, Kevin om du läser detta, vi är alla på din sida och är väl medvetna om vilken fantastisk får du alltid varit och fortsätter vara till Kelly.

Anonym
Postat 2021-01-22 kl 20:50:53

Ni som tjatar om varför hon inte bloggar, för att hon efter senaste inläggen ställt till det för sig själv, dels pga förtal, så hon vågat helt enkelt inte då hon tror chansen är större att få vårdnaden om Kelly om hon fortsätter med sina pinsamma inlägg med lögner om sin dotter osv. Men guess what micah, du kommer aldrig få vårdnaden endå. Kelly har det bäst där hon är och med den hon blivit uppfostrad av, Kevin om du läser detta, vi är alla på din sida och är väl medvetna om vilken fantastisk får du alltid varit och fortsätter vara till Kelly.

Anonym
Postat 2021-06-05 kl 17:18:45

Är du okej?

Postat 2023-05-18 kl 07:50:31

Du anonym käften om ditt jävla "förtal" mot Kevin och att han är så bra, han erkännde ju SJÄLV FÖR FAn att han Misshandlat micah! Skulle inte vara förvånad om det är du själv Kevin som sitter och kommentarer på Micahs blogg efter så här många år för du är så jävla besatt av att göra hennes liv olyckligt och att ta bort all hennes trovärdighet. Man kan begära ut domstolsbeslut, det är ju Kevin som har failat med att ta hand om Kelly och är inte passande förälder. Micah försöker iallafall få sitt barn tillbaka istället för att bara sitta och ta alla fördomar och lögner Kevin kommer med om henne. Så anonym/kevin, lägg ner och lägg av att terrorisera Micah efter så här lång tid, ingen är på din sida ändå.

Anonym
Postat 2023-05-18 kl 08:03:47

Anonym: Hej kevin! Sluta för fan i din anonyma skugga försöka förtala och försöka göra så micah ska förlora sin trovärdighet. Du erkännande själv på din lilla blogg att du misshandlat henne? Micah vågar åtminstone stå upp för sig själv och skriver öppet och inte som du, som en anonym jävel. Du kommer med förtal och säger att micah sitter och knarkar och allt möjligt, vart är dina bevis för det? Vi kan se i domstolshandlingarna iallafall att det är du som varit problemet och inte micah oxh att hon varit en perfekt mamma. Hon försöker åtminstone få tillbaka sitt barn som du stoppar henne till. Så lägg ner ditt jävla årslånga vendetta, alla vet att det är du som skriver och ingen är på din sida. BYYYEE

Anonym
Postat 2023-05-18 kl 08:03:49

Anonym: Hej kevin! Sluta för fan i din anonyma skugga försöka förtala och försöka göra så micah ska förlora sin trovärdighet. Du erkännande själv på din lilla blogg att du misshandlat henne? Micah vågar åtminstone stå upp för sig själv och skriver öppet och inte som du, som en anonym jävel. Du kommer med förtal och säger att micah sitter och knarkar och allt möjligt, vart är dina bevis för det? Vi kan se i domstolshandlingarna iallafall att det är du som varit problemet och inte micah oxh att hon varit en perfekt mamma. Hon försöker åtminstone få tillbaka sitt barn som du stoppar henne till. Så lägg ner ditt jävla årslånga vendetta, alla vet att det är du som skriver och ingen är på din sida. BYYYEE



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar